torsdag, juni 15, 2006

typ inte

Det är 27 grader i fågelskiten i skuggan av balkongräcket och uppsatsen har bara rört sig några centimeter idag också. Nyss insåg jag att det har gått ett år sedan jag skrev. Och att jag nu i ett års tid tänkt att snart, snart ska jag börja bearbeta det där manuset. Usch
För att citera Bond: idag är jag inte riktigt min typ.

F ö
Idag kom senaste numret av fantasin som snart kommer att kommenteras utförligare i den Estetiska förskolan.

Åsså har jag läst ut Hornbys "High Fidelity". Den gör mig fundersam på den sortens litteratur, men inte på det sätt som jag hade tänkt att fundera inför den filosofihemtenta som den ska användas till. (Jag tror faktiskt att jag utelämnar Hornby men boken var bra så jag tjänade ändå på affären.)

U.J.

P.S. Det här var tydligen mitt femtionde inlägg och istället för att svinga mig upp mot nya höjder använde jag det till att klaga på vädret. Jag borde skämmas.