onsdag, augusti 16, 2006

Out for Lynch

Jag är trött. I normala fall är jag skeptisk till folk som tar bilen till stan men nu var ett av de där få tillfällena jag skulle viljat ha en. Jag har lämnat in min dator. Den är blytung och mycket otymplig att ta med sig på en överfull buss och jag trodde verkligen inte att jag skulle gå igenom det här en gång till medan jag bodde i Borås. Och jag som levde lycklig i fyra år med en Pentium 1:a. Teknologi är skit.
Det blir givetvis både sent och dyrt. (Ajöss sommarpengar.) Tursamt nog hade jag inte börjat på hemtentan än så så länge jag fortsätter missköta uppsatsen tappar jag inte något rent arbetsmässigt på det.
Så har jag irrat omkring på stan några timmar som en febersjuk dåre. Jag är trött på att alltid vara upptagen. På att inte ha tid att både låna en bok och läsa den. Jag vill gå ut från mitt sommarjobbande och mitt sommarkursande till någon lugn vecka men det är nu det jobbiga börjar.
Nu krafsar jag bara runt, skriver en massa bara för att jag kan och resultatet blir därefter.
Jag stänger ned bloggandet veckan ut innan jag blir kallad till Estetiska Förskolans disciplinnämnd. Dessutom är det nog bättre om jag ägnar mitt nonsens åt tentan om Ulricehamns politiska organisation...

U.J.