fredag, november 30, 2007

Fiktiv människohandel

Nu är det klart. Jag har sålt Törnrosa för ett par skor. (Det slog mig försent att jag borde skrivit om Askungen istället.) I ett nummer av Borås Tidning kommer jag snart att avslöja alla snaskiga detaljer om våldtäkterna, otroheten och de stormiga striderna mot svärmor.
Denna skamlösa exponering markerar ett viktigt steg i min karriär.

Det gör tre artiklar i år. Nästa år blir de förhoppningsvis fler.

F ö kommer årets ekonomiska resultat att spränga 100 000-strecket för första gången. Jag har tjänat pengar som aldrig förr men likt förbaskat läcker ekonomin som ett såll. Flisen har flödat in och periodvis har jag arbetat som aldrig förr men det bestående resultatet från 2007 är ändock att jag har 45 000 mindre än när jag började. Men kul var det.


U.J.