onsdag, mars 29, 2006

en retuschering

Den korta texten om mitt ilandsproblem har rensats ut av politiska skäl. Jag kom ganska omgående på vad jag borde tänkt på från början nämligen att denna blogg är sökbar utifrån mitt namn och det finns ju alltid risken att någon inblandad skulle råka söka på mig, någon gång när han/hon har alldelles för lite att göra.

Lite fånigt, eftersom en anledning till att min marknadsföring varit sparsam är att jag vill vara fri att uttrycka mina frustrationer över dumma grejor och människor i min omgivning (därmed verkligen inte sagt att alla som inte känner till den är dumma). Borde väl trolla bort mitt namn på något sätt.

U.J.

2 Comments:

Blogger Tant röd said...

Oj vad nyfiken jag blev på den där bortrensade texten jag missat nu...

12:02 em  
Blogger A said...

det är därför man gör sin blogg osökbar, hehe.

11:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home